Przychodzi klient do biura
Z wyborem oferty nie ma się co spieszyć. Na pewno nie warto sugerować się wyłącznie ceną - trzeba przeanalizować, co zawiera‚ sprawdzając przy okazji, kto jest organizatorem wyjazdu. Wcale nie musi być nim bowiem biuro, do którego trafiliśmy (duża szansa‚ że mamy do czynienia z pośrednikiem‚ czyli agentem sprzedającym programy tzw. touroperatora). Na pewno lepiej‚ jeśli korzystamy z usług sprawdzonej już firmy. Czy biuro jest stuprocentowo pewne, nikt nam nie zagwarantuje‚ ale możemy zmniejszyć ryzyko, choćby sprawdzając, czy działa ono legalnie i jak długo istnieje na rynku.
Każde biuro musi posiadać specjalne zezwolenie. Dobrze też, jeśli jest członkiem którejś z izb turystyki (choć są też bardzo dobre biura nigdzie niezrzeszone).
Lato według potrzebPrzede wszystkim warto przemyśleć, jakiego typu wakacje nas interesują. Pobytowe z wypoczynkiem w jednym miejscu‚ objazdówki z intensywnym programem zwiedzania‚ a może ambitne wyprawy w stylu trekingu w Himalajach? Jeśli marzymy o romantycznych spacerach po piaszczystych plażach‚ nie jedźmy np. do słynnego Sorrento‚ w którym nad morzem są tylko skrawki...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta