Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Drogowcy: reklamom stop

13 sierpnia 2007 | Warszawa | KM
źródło: Fotorzepa
źródło: Nieznane
źródło: Fotorzepa

Drogowcy: reklamom stop

Drogowcy zerwali gigantyczną umowę z firmą Clear Channel – dowiedziała się "Rz". To obok firm AMS, Cityboard Media, News Outdoor i Stroer właściciel największej liczby tablic przy głównych trasach.

Porozumienie dotyczyło 718 tzw. citylightów i 96 reklam wolno stojących. Tablice mają zniknąć ze stołecznych ulic do końca roku.

– Od kilku miesięcy konsekwentnie pozbywamy się reklam z tzw. pasa drogi, bo stwarzają zagrożenie dla ruchu – mówi wicedyrektor ZDM Marek Mistewicz. – Nie możemy zgodzić się na podświetlane tablice na latarniach tuż przy jezdni. Spotykamy się bowiem z zarzutem faworyzowania Clear Channel.

Od stycznia do końca czerwca...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4284

Spis treści
Zamów abonament