Drogowcy: reklamom stop
Drogowcy: reklamom stop
Drogowcy zerwali gigantyczną umowę z firmą Clear Channel – dowiedziała się "Rz". To obok firm AMS, Cityboard Media, News Outdoor i Stroer właściciel największej liczby tablic przy głównych trasach.
Porozumienie dotyczyło 718 tzw. citylightów i 96 reklam wolno stojących. Tablice mają zniknąć ze stołecznych ulic do końca roku.
– Od kilku miesięcy konsekwentnie pozbywamy się reklam z tzw. pasa drogi, bo stwarzają zagrożenie dla ruchu – mówi wicedyrektor ZDM Marek Mistewicz. – Nie możemy zgodzić się na podświetlane tablice na latarniach tuż przy jezdni. Spotykamy się bowiem z zarzutem faworyzowania Clear Channel.
Od stycznia do końca czerwca...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta