VAT od usług reklamowych zapłaci zagraniczny odbiorca
- Polska spółka prowadzić będzie obsługę programu lojalnościowego o charakterze reklamowo-promocyjnym. Zleceniodawcą jest firma mająca siedzibę w innym kraju UE i zarejestrowana tam jako podatnik VAT. Program polega na tym, że kontrahenci zleceniodawcy (również przedsiębiorcy) w zamian za zakupy wskazanych przez zleceniodawcę produktów u wskazanych przez niego dystrybutorów otrzymają określone w regulami nie programu punkty. Następnie, po osiągnięciu określonych progów, mogą je wymieniać na nagrody, wskazane w katalogu nagród. Celem programu jest budowa...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta