Przesłodzona Hello Kitty - znak naszych czasów?
21 września 2007 | Styl życia | Barbara Grabowska
GADŻETOMANIA Kotka z czerwoną kokardką znana jest na świecie od 30 lat. Zaczęła robić furorę w Polsce Przesłodzona Hello Kitty - znak naszych czasów? Ubrania z motywem Kitty pojawiły się u nas już jesienią ubiegłego roku. Ale dopiero teraz nastał na nie prawdziwy boom. Hello Kitty można znaleźć na topach, sukienkach, bieliźnie i akcesoriach dziecięcych koncernu H & M
Na świecie ten infantylny emblemat zdobi ponad 22 tysiące różnych produktów, nie tylko dla dzieci.
Japońska firma Sanrio, która wymyśliła kotkę już w 1974 r., zarabia miliard dolarów rocznie. Emblemat pojawia się na tysiącach...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta