Legia ma dawać rozrywkę
Wojciech Kostrzewa prezes grupy ITI, właściciela Legii Warszawa
Rz: Trudno w Polsce znaleźć klub piłkarski, który wykazywałby zysk.
Wojciech Kostrzewa: Pod względem ekonomicznym rynek sportowy w Polsce jest cały czas w najlepszym przypadku w przedszkolu. Bliżej mu nawet do żłobka. Ale zaczyna się powoli rozwijać. Polacy więcej wydają na sport, który coraz częściej zaczyna przypominać dobre widowiska. Ale piłka nożna, tak jak inne sporty, zależy od infrastruktury, a tutaj zaniedbania są największe. Nowe stadiony przybliżają do celu, jakim jest prowadzenie spółki sportowej w sposób zyskowny. Bez infrastruktury i odpowiedniej liczby widzów nie da się tego zrobić, bo koszty stałe zorganizowania imprezy masowej dla 10 tys. i 30 tys. osób są zbliżone....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta