Polacy wybrali luksus
Rynek ekskluzywnych kosmetyków w Polsce jest wart już 900 mln zł. Krajowi producenci chcą odebrać go zagranicznym firmom. Ofertę szykują Irena Eris, Dermika i Oceanic
Eleganckie przyjęcia z udziałem VIP i medialnych gwiazd plus reklamy w najlepszych kolorowych magazynach – do takich atrakcji przyzwyczaiły klientów prezentacje nowości Lancôme, Diora czy Chanel. Tej wiosny jednak będą one towarzyszyć debiutom linii kosmetyków Oceanic, Laboratorium Dr Irena Eris i Dermiki. Nie bez powodu, bo ta trójka krajowych producentów chce walczyć o najbardziej dochodowy segment kosmetycznego rynku – o luksus.
Choć żadna z firm badawczych nie ocenia jego wartości, to według nieoficjalnych szacunków jest to od 800 mln do miliarda złotych rocznie. O takiej kwocie mówi Olaf Szymanowski, dyrektor asortymentu w Sephorze, największej sieci perfumerii w Polsce....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta