Cena przetrwania
Japończycy się uczą
Cena przetrwania
Szefowie japońskich firm coraz częściej muszą zastanawiać się nad ceną, którą będą musieli zapłacić za przetrwanie na międzynarodowym rynku. Jeszcze niedawno wielkie, znane na całym świecie koncerny, takie jak Sony czy Mitsubishi, były dumne ze swojego sposobu zarządzania, wyrażającego się m. in. dożywotnim zatrudnieniem w zamian za mrówczą, pozbawioną wszelkich urozmaiceń pracę oraz preferencjami dla absolwentów rodzimych uczelni.
W miarę rozszerzania się międzynarodowej działalności japońskich koncernów, muszą one diametralnie zmieniać swój punkt widzenia na zarządzanie, dopuszczając w swojej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta