Dobre rady uwłaszczeniowe
Kampania promocyjna "Solidarności"
Dobre rady uwłaszczeniowe
Od poniedziałku "Solidarność" zacznie kampanię za udziałem w głosowaniu w referendum uwłaszczeniowym. Do tej pory promocja powszechnego uwłaszczenia obywatelskiego kosztowała "Solidarność" około 150 tys. zł. Komisja Krajowa przeznaczyła na promocję 70 tys. zł ze swojego budżetu, koszty pokryły też regiony związku oraz wpłaty sympatyków "S" na konto "Obywatele uwłaszczeniu".
Związek zdecydował się przesunąć kampanię promocyjną na ostatnie dwa tygodnie przed referendum, ale praktycznie zacznie się ona dopiero od 12 lutego. Do tej pory organizowano spotkania informacyjne, rozdawano broszury tłumaczące, czym jest uwłaszczenie oraz jak i dlaczego zaleca głosować w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta