Czytelnicy są gotowi
"George" i "The Standard" -- próby podbicia rynku wydawniczego w USA
Czytelnicy są gotowi
Tadeusz Wójciak z Buffalo
John F. Kennedy jr jest wydawcą i naczelnym redaktorem najnowszego tygodnika politycznego "George", który jesienią minionego roku rozpoczął swój żywot na trudnym rynku wydawniczym w USA. Czasopismo już dziś cieszy się swego rodzaju sławą. Stoją za nim wielkie korporacje, z odpowiednio dużymi pieniędzmi na start. Piszą sławy z życia artystycznego i politycznego.
John Kennedy jr określa swoje czasopismo jako "magazyn lekkiego rodzaju, >>Rolling Stons<< polityki". Inni porównują błyszczące kolorowe okładki "George'a" do okładek "Vanity Fair" oraz "GQ".
"Najwyższy czas, by pojawił się na rynku magazyn, który potraktuje politykę jako sprawę ważną i wzbudzi zarazem dreszczyk zainteresowania" -- twierdzi Paul Begala, były doradca prezydenta Billa Clintona, obecnie felietonista magazynu "George". Zdradza, że młody Kennedy odradził mu zajmowanie się tematami ideologicznymi.
Inni wytrawni znawcy Waszyngtonu są mniej entuzjastyczni. "Może czasopismo będzie istotnie w stanie wywołać wielki szum, na który czekają wszyscy w kraju, lecz ja osobiście jestem nastawiony sceptycznie" --...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta