Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Piotr Świderski

04 marca 1996 | Ekonomia | AK

Sylwetki biznesu

Piotr Świderski

Zaczynał pięć lat temu, jako dwudziestolatek, bez kapitału i bez doświadczenia w jakimkolwiek biznesie. Postanowił po prostu spróbować, jak pracuje się na własny rachunek. Dziś firma Conditor Marketing Agency we Włocławku, której jest dyrektorem i właścicielem, zajmuje się obsługą biur, urzędów i banków w trzech województwach osiągając roczne obroty ok. 500 tys. zł.

Po ukończeniu szkoły średniej zapisał się na studium fizykoterapii i jednocześnie zaczął pracować jako akwizytor w Digitalu. Udało mu się sprzedać kilkanaście kopiarek tej firmy i tak go to zainteresowało, że postanowił spróbować działalności na własny rachunek. Mówi, że był to impuls, decyzja podjęta pod wpływem emocji, również dlatego, że współpraca z zatrudniającą go firmą ułożyła się nie po jego myśli. Po roku przerwał więc naukę oraz handlowanie kopiarkami i zarejestrował własną firmę, wierząc, że jest to najlepsze wyjście z możliwych. -- Miałem wówczas tyle entuzjazmu -- mówi. -- Pociągała mnie szansa tworzenia firmy, a więc robienia czegoś nowego i innego niż dotychczas. Byłem przekonany, że mi się powiedzie, mimo że nie miałem ani pieniędzy, ani doświadczenia, ani nawet samochodu. Postanowiłem sprawdzić, czy tak będzie naprawdę.

Gdy miał już rejestrację, wynajął biuro w pomieszczeniach...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 690

Spis treści
Zamów abonament