Szwedom się opłacało, polskim armatorom -- nie
Żegluga promowa
Szwedom się opłacało, polskim armatorom -- nie
Lion Ferry, który jest jedną ze spółek córek największego i wiodącego armatora promowego na świecie Stena Line, zamierza wprowadzić w br. drugi statek na linię Gdynia-Karlskrona i zwiększyć obroty.
Lion Ferry wprowadziła swój prom pasażerskosamochodowy Lion Queen na szlak Gdynia-Karlskrona-Gdynia 19 maja ub. r. , dwa miesiące po wycofaniu z tej linii promu należącego do Corona Line. Corona Line nie dwała sobie rady, nie pozyskiwała klientów i odnotowywała złe wyniki finansowe. Armator ten wycofał się z linii Gdynia-Karlskrona i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta