22 prawa marketingu
Lektury
22 prawa marketingu
Istnieją prawa natury; dlaczego więc nie miałoby być praw marketingu -- pytają znani amerykańscy autorzy Al Ries i Jack Trout w swojej najnowszej książce "22 niezmienne prawa marketingu", która ukazała się właśnie na naszym rynku za sprawą Polskiego Wydawnictwa Ekonomicznego.
Wielu menedżerów zakłada, że dobrze zaprojektowany i właściwie zrealizowany program marketingowy będzie skuteczny. Tymczasem zmarnowano miliardy dolarów na programy, które mimo ich błyskotliwości i odpowiedniego finansowania nie przyniosły oczekiwanych rezultatów. Mówią o tym doświadczenia takich firm, jak IBM, General Motors czy Sears Roebuck. Przyczyna? Programy te pozostawały w sprzeczności z niezmiennymi prawami marketingu-- sugerują autorzy cytowanej książki,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta