Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

22 prawa marketingu

20 maja 1996 | Ekonomia | AK

Lektury

22 prawa marketingu

Istnieją prawa natury; dlaczego więc nie miałoby być praw marketingu -- pytają znani amerykańscy autorzy Al Ries i Jack Trout w swojej najnowszej książce "22 niezmienne prawa marketingu", która ukazała się właśnie na naszym rynku za sprawą Polskiego Wydawnictwa Ekonomicznego.

Wielu menedżerów zakłada, że dobrze zaprojektowany i właściwie zrealizowany program marketingowy będzie skuteczny. Tymczasem zmarnowano miliardy dolarów na programy, które mimo ich błyskotliwości i odpowiedniego finansowania nie przyniosły oczekiwanych rezultatów. Mówią o tym doświadczenia takich firm, jak IBM, General Motors czy Sears Roebuck. Przyczyna? Programy te pozostawały w sprzeczności z niezmiennymi prawami marketingu-- sugerują autorzy cytowanej książki,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 757

Spis treści
Zamów abonament