Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Papierosy nie popsuły renomy

13 lipca 2010 | Prawo | Robert Horbaczewski

Używanie przez Zakłady Tytoniowe Lublin nazwy Mont Blanc na tanich papierosach nie naruszyło renomy znaku niemieckiego producenta dóbr luksusowych Montblanc – Simplo

Spółka z Hamburga od blisko 100 lat produkuje i sprzedaje luksusowe dobra, m.in.: wieczne pióra, biżuterię, zapinki i perfumy pod marką Montblanc. Znak słowny i graficzny Montblanc objęty jest ochroną na terenie Polski.

W 2003 r. Zakłady Tytoniowe Lublin wypuściły na rynek papierosy „Full Flavor ZTL Mont Blanc” oraz „Light ZTL Mont Blanc” (znaki zarejestrowano w Urzędzie Patentowym RP). Te tanie papierosy miały być konkurencją dla przemycanych z Ukrainy papierosów...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8672

Spis treści
Zamów abonament