Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Po zyski z wody

13 lipca 2010 | Ekonomia | Beata Drewnowska
źródło: Fotorzepa

Dyrektor generalny Polskich Zdrojów wierzy w dalszy rozwój Cisowianki. Markę wyprzedza już tylko Żywiec

– W pierwszej połowie 2010 r. nasza sprzedaż zwiększyła się o 30 proc. Udało się nam osiągnąć taki wynik, mimo że popyt na wodę w Polsce wyraźnie zwiększył się dopiero w czerwcu – mówi Leszek Rodak, od półtora roku dyrektor generalny Polskich Zdrojów, wyłącznego dystrybutora wody Cisowianka. To właśnie ta marka jest motorem, który napędza wyniki firmy. Rodak, który w Polskich Zdrojach odpowiada za sprzedaż, zakłada, że równie udane będzie dla firmy drugie półrocze....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8672

Spis treści
Zamów abonament