Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nie będziemy oszczędzać na czekoladzie i pralinach

13 lipca 2010 | Ekonomia | Beata Drewnowska
W 2010 r. nie wzrosną łączne wydatki Polaków na słodycze. Ożywienie na rynku będzie  widoczne w 2012 r.  W porównaniu z 2010 r. sprzedaż zwiększy się o ok. 7 proc.
źródło: Fotorzepa
W 2010 r. nie wzrosną łączne wydatki Polaków na słodycze. Ożywienie na rynku będzie widoczne w 2012 r. W porównaniu z 2010 r. sprzedaż zwiększy się o ok. 7 proc.

2,8 mld dolarów (przy obecnym kursie jest to nieco ponad 9 mld zł) wyniesie w tym roku wartość rynku słodyczy w Polsce – szacuje firma badawcza Euromonitor International.

Nasze wydatki będą na poziomie ubiegłorocznym. W 2012 roku – przy założeniu, że ceny się nie zmienią – kwota, którą przeznaczamy na słodycze, wzrośnie o ok. 7 proc. w stosunku do 2010 r.

Pomimo wyhamowania na rynku słodyczy ten rok...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8672

Spis treści
Zamów abonament