Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rezerwa i postęp

04 września 1996 | Media, Internet | MB

Reklama i marketing w Internecie

Rezerwa i postęp

Z chwilą uruchomienia Internetu nikt nie zdawał sobie sprawy z wpływu, jaki wywrze on w przyszłości na życie społeczne. Światowa pajęczyna (ang. World Wide Web) pozwala dotrzeć do milionów ludzi, którzy poza tym, że korzystają z Internetu, są też normalnymi odbiorcami produktów, czyli konsumentami. Reklama wkroczyła do Internetu, który jako nowy środek przepływu informacji zmienia metody marketingowe, przekształcając cały proces w wirtualne przedsięwzięcie. Jeszcze kilka lat, a być może, że reklama na łączach stanie się równie ważna, jak ta na ulicznych billboardach, w prasie, radiu i telewizji.

Dosięgnąć klienta

Istnieje kilka rodzajów rozprowadzania w sieci tekstów o charakterze czysto komercyjnym. Osoba chcąca wprowadzić w obieg pewną informację reklamową najczęściej wybiera jako narzędzie pocztę elektroniczną. Większość internautów, podobnie do posiadaczy skrzynki pocztowej w "zwykłym" świecie rzeczywistym, skarży się każdego ranka na liczbę przysłanych "ulotek" reklamowych. Przesegregowanie poczty jest czynnością codzienną i konieczną, i właśnie na ten moment czyhają handlowcy, mający nadzieję, że któraś z bardziej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 850

Spis treści
Zamów abonament