Rezerwa i postęp
Reklama i marketing w Internecie
Rezerwa i postęp
Z chwilą uruchomienia Internetu nikt nie zdawał sobie sprawy z wpływu, jaki wywrze on w przyszłości na życie społeczne. Światowa pajęczyna (ang. World Wide Web) pozwala dotrzeć do milionów ludzi, którzy poza tym, że korzystają z Internetu, są też normalnymi odbiorcami produktów, czyli konsumentami. Reklama wkroczyła do Internetu, który jako nowy środek przepływu informacji zmienia metody marketingowe, przekształcając cały proces w wirtualne przedsięwzięcie. Jeszcze kilka lat, a być może, że reklama na łączach stanie się równie ważna, jak ta na ulicznych billboardach, w prasie, radiu i telewizji.
Dosięgnąć klienta
Istnieje kilka rodzajów rozprowadzania w sieci tekstów o charakterze czysto komercyjnym. Osoba chcąca wprowadzić w obieg pewną informację reklamową najczęściej wybiera jako narzędzie pocztę elektroniczną. Większość internautów, podobnie do posiadaczy skrzynki pocztowej w "zwykłym" świecie rzeczywistym, skarży się każdego ranka na liczbę przysłanych "ulotek" reklamowych. Przesegregowanie poczty jest czynnością codzienną i konieczną, i właśnie na ten moment czyhają handlowcy, mający nadzieję, że któraś z bardziej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta