Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Do sądu, gdy sprzedawca mówi: nie

05 lipca 2011 | Wyprzedaże | Agnieszka Smolarczyk

Jeśli przedsiębiorca nie uwzględnia zgłaszanej przez klienta reklamacji, sprawa może trafić na wokandę

Gdy spór między klientem a sprzedawcą się zaognia, to nie oznacza, że zajmie się nim sąd powszechny. Konsumenci mogą skorzystać z sądów polubownych. Mogą też zwrócić się o mediację lub arbitraż. Spotykane są również komisje skargowe, tworzone wspólnie lub niezależnie przez stowarzyszenia przedsiębiorców, instytucje gospodarcze lub organizacje konsumenckie. I choć ich rozstrzygnięcia nie mają wiążącego charakteru, to niewątpliwie wpływają na reputację danego przedsiębiorcy.

Z informacji Urzędu Ochrony Konkurencji i...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8970

Spis treści
Zamów abonament