Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Pomocy można szukać u rzecznika

05 lipca 2011 | Wyprzedaże | Agnieszka Smolarczyk

Konsument niezadowolony z tego, jak został potraktowany w sklepie, może się zwrócić do miejskiego lub powiatowego rzecznika jego interesów

Przyda się jego pomoc m.in. wtedy, gdy sprzedawca nie chce uwzględnić reklamacji albo np. twierdzi, że nie można reklamować towaru kupionego podczas sezonowej wyprzedaży.

W czym może pomóc rzecznik? Do jego kompetencji należy nie tylko zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej o  ochronie interesów konsumentów, ale także składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego chroniących...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8970

Spis treści
Zamów abonament