W ekstraklasie lubią poniedziałek
Mecze przez cztery dni, kibice gości jednak wejdą na stadiony
Nieudolnie szukająca nowego sponsora tytularnego od 2008 roku Ekstraklasa SA znalazła w końcu chętnego, który przez dwa lata wyłoży około 40 milionów złotych.
Trudno oprzeć się wrażeniu, że umowa z T-Mobile powstawała na kolanie, bo oficjalnie nowy sponsor nie został jeszcze zaprezentowany, ale obie strony utrzymują, że przeszkodą były tylko problemy techniczne.
Przyjście sponsora zbiegło się w czasie z także nowym rozdaniem telewizyjnym. Nie jest ono dla klubów żyłą złota, dostaną dużo mniej, niż żądały początkowo (zgodziły się na 120 milionów złotych za sezon).
Liga zostanie w Canal+, ale już na innych zasadach. Poszatkowana tak, by kibice mogli obejrzeć wszystkie mecze na żywo także w innych kanałach. Od piątku do poniedziałku wszystkie mecze pokaże Canal+, ale odda cztery...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta