Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W ekstraklasie lubią poniedziałek

27 lipca 2011 | Sport | Michał Kołodziejczyk

Mecze przez cztery dni, kibice gości jednak wejdą na stadiony

Nieudolnie szukająca nowego sponsora tytularnego od 2008 roku Ekstraklasa SA znalazła w końcu chętnego, który przez dwa lata wyłoży około 40 milionów złotych.

Trudno oprzeć się wrażeniu, że umowa z T-Mobile powstawała na kolanie, bo oficjalnie nowy sponsor nie został jeszcze zaprezentowany, ale obie strony utrzymują, że przeszkodą były tylko problemy techniczne.

Przyjście sponsora zbiegło się w czasie z także nowym rozdaniem telewizyjnym. Nie jest ono dla klubów żyłą złota, dostaną dużo mniej, niż żądały początkowo (zgodziły się na 120 milionów złotych za sezon).

Liga zostanie w Canal+, ale już na innych zasadach. Poszatkowana tak, by kibice mogli obejrzeć wszystkie mecze na żywo także w innych kanałach. Od piątku do poniedziałku wszystkie mecze pokaże Canal+, ale odda cztery...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8989

Spis treści
Zamów abonament