Browary nie liczą już na szybki rozwój rynku
W 2011 r. sprzedaż piwa zwiększy się w Polsce o ok. 2 proc. W przyszłym roku może pójść w górę o 2 – 3 proc.
– W pierwszej połowie tego roku branży udało się nadrobić słabe wyniki z pierwszego półrocza 2010 roku. Jednak chłodne lato, a głównie deszczowy lipiec, sprawiło, że ożywienie zostało zahamowane – powiedział w czwartek na spotkaniu z dziennikarzami Robert Priday, prezes Kompanii Piwowarskiej, lidera rynku, oraz szef Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie.
Według GUS, na który powołują się producenci, w pierwszym kwartale 2011 r. sprzedaż piwa urosła o 2,2 proc. W drugim była o 11,6 proc....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta