Miłość w czasach komercji
Prawie trzy czwarte Polaków planuje w ten dzień zakup prezentu
Amerykański obyczaj zyskuje w Polsce coraz więcej zwolenników. Efekt? Dla handlowców to trzecie co do ważności święto w roku.
14 lutego klienta atakują z każdej strony już nie tylko czerwone serduszka. Półki sklepowe pełne są specjalnie na ten dzień przygotowanych produktów, są też specjalne promocje. Według badań nawet 70 proc. Polaków deklaruje, że kupi wówczas prezent. Z badania dla firmy PayBack wynika, że 72 proc. mężczyzn chce wydać na ten cel co najmniej 50 zł, przy czym co czwarty – ponad 100 zł.
Cieszy to zwłaszcza jubilerów, dla...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta