Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Miłość w czasach komercji

14 lutego 2012 | Kraj | Piotr Mazurkiewicz
Czerwone serduszko to oprócz kwiatów i słodyczy najpopularniejszy walentynkowy prezent
autor zdjęcia: Roman Bosiacki
źródło: Fotorzepa
Czerwone serduszko to oprócz kwiatów i słodyczy najpopularniejszy walentynkowy prezent

Prawie trzy czwarte Polaków planuje w ten dzień zakup prezentu

Amerykański obyczaj zyskuje w Polsce coraz więcej zwolenników. Efekt? Dla handlowców to  trzecie co do ważności święto w roku.

14 lutego klienta atakują z  każdej strony już nie tylko czerwone serduszka. Półki sklepowe pełne są specjalnie na ten dzień przygotowanych produktów, są też specjalne promocje. Według badań nawet 70 proc. Polaków deklaruje, że kupi wówczas prezent. Z badania dla firmy PayBack wynika, że 72 proc. mężczyzn chce wydać na ten cel co najmniej 50 zł, przy czym co czwarty – ponad 100 zł.

Cieszy to zwłaszcza jubilerów, dla...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9157

Wydanie: 9157

Spis treści
Zamów abonament