Bielski Polmos odzyskuje rynek
Kończący się kwartał był udany dla producenta Extra Żytniej. W całym 2012 roku jego przychody mają urosnąć o niemal 50 proc.
– W pierwszym kwartale tego roku nasza sprzedaż będzie ponad dwa razy większa niż w podobnym okresie rok wcześniej – mówi „Rz" Grzegorz Chojnacki, przewodniczący rady nadzorczej Polmosu Bielsko-Biała. – Tak dobry wynik zawdzięczamy przede wszystkim wódkom smakowym pod markami Bielska i Beskidzka, które wprowadziliśmy na rynek pod koniec...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta