Mike Tyson wypromuje polski napój
Słynny bokser zostanie twarzą napoju energetycznego Black firmy FoodCare. Ma jej pomóc w ekspansji nie tylko w Polsce, ale i za granicą
– Do marki Black nikt nie pasuje tak bardzo jak Mike Tyson. Reklama z jego udziałem pozwoli nam nie tylko zwiększyć sprzedaż w Polsce, ale także na kilkunastu rynkach zagranicznych, gdzie jest obecna – mówi „Rz" Wiesław Włodarski, właściciel spółki spożywczej FoodCare.
W przyszłym tygodniu amerykański bokser przyjeżdża...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta