Sukces „NYT” w Internecie
„The New York Times” w ostatnich miesiącach w dni powszednie lepiej sprzedawał się w wersji elektronicznej niż papierowej
nformacje takie, dotyczące okresu od października ubiegłego roku do marca tego roku, podał Presserwis, powołując się na dane badającego sprzedaż prasy za oceanem Audit Bureau of Circulations (ABC). W tym czasie dziennik sprzedawał poza weekendami średnio 780 tys. egz. wydań papierowych, ale już 807 tys. egz. wersji elektronicznych.
Jak podaje wydawca, bogatsze weekendowe wydanie „The New York Times'a"...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta