Wygrywają edukacja i programy lojalnościowe
Najlepiej radzą sobie wydawcy specjalistyczni i mający bazy klientów
W czołówce naszego zestawienia wyników wydawnictw w Polsce dominują firmy wyspecjalizowane w publikacjach branżowych, szkoleniowych i edukacyjnych.
Pierwsza trójka to Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, które – jako jedyne – pokonały granicę 200 mln zł pozyskanych przychodów w 2011 roku, wydawnictwo Nowa Era (podręczniki) oraz Wolters Kluwer Polska (książki dla specjalistów, m.in. z zakresu zarządzania, biznesu i prawa). – Tak to wygląda wszędzie na świecie: dominują te wydawnictwa, które są potrzebne do pracy lub nauki. Ludzie kupują je, bo po prostu muszą. Nie wyobrażam sobie prawnika, który nie zna nowych przepisów – mówi Włodzimierz Albin, prezes wydawnictwa Wolters Kluwer Polska i – od wczoraj...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta