Żużel w nowej odsłonie
Rozmowa I Paweł Oboda, dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej w ENEA
Czy sponsoring sportu żużlowego może być atrakcyjny dla grupy ENEA, szczególnie że zainteresowanie skupi się teraz na Euro 2012 i igrzyskach olimpijskich? Dlaczego ENEA postawiła na żużel, współpracę z Ekstraligą i reprezentacją?
Decyzja o zaangażowaniu naszej grupy w sponsoring żużla była poprzedzona licznymi analizami i opiniami ekspertów z zakresu badań i marketingu sportowego. Angażując się w sponsorowanie tej dyscypliny sportu, w 2011 roku testowaliśmy różne rozwiązania w tym obszarze. W ubiegłym roku zostaliśmy sponsorem generalnym żużlowej reprezentacji Polski, sponsorowaliśmy zawody Speedway Grand Prix w Toruniu i Gorzowie Wielkopolskim, towarzyski mecz Polska – reszta świata oraz indywidualne mistrzostwa Polski. Z działań, które realizowaliśmy w 2011 roku, jesteśmy bardzo zadowoleni. W połowie ubiegłego roku podjęliśmy decyzję o stworzeniu długofalowej strategii opartej na marketingu sportowym. Postawiliśmy na żużel, ponieważ żużlowa mapa Polski pokrywa się z mapą działań naszej grupy. Obrona rynku macierzystego była jednym z kluczowych elementów, na których oparliśmy nasze zainteresowanie żużlem. Z naszej perspektywy najważniejsze będą działania długoterminowe, a nie tylko pojedyncze wydarzenia....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta