Ludwik podbija wschodnie rynki
Najpopularniejszy w Polsce płyn do mycia naczyń pojawia się w sklepach w Rosji, Rumunii czy Kazachstanie
Ludwik to przykład marki, która mimo upływu czasu wciąż ma mocną pozycję rynkową. Mimo to jej właściciel stara się także szukać nowych rynków zbytu.
– Jednym z elementów naszej strategii jest wzrost udziału sprzedaży eksportowej do ok. 10 proc. w 2015 r. Nawozy mineralne sprzedajemy już w krajach Europy Zachodniej i Rosji, chemię gospodarczą zaś, zwłaszcza marki Ludwik, głównie na Wschodzie – mówi „Rz" Mirosław Wilczyński, prezes grupy Inco. – Chodzi o nasz region, ale także Rosję i byłe radzieckie republiki, jak Armenia czy Kazachstan. Rozważamy także uruchomienie w Rosji produkcji płynu Ludwik. Dzięki temu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta