Trzy problemy przed debiutem Facebooka
Jeżeli inwestorzy wahali się, czy kupić akcje serwisu, przez ostatni tydzień zyskali mocne argumenty przeciw
Koncern motoryzacyjny General Motors chce się wycofać z reklamowania na Facebooku. Niektórzy z ojców założycieli tego serwisu społecznościowego mogą podczas IPO sprzedać dużo więcej akcji, niż wcześniej planowano. A rosnąca popularność Facebooka na urządzeniach mobilnych może – przynajmniej czasowo – ograniczyć przychody firmy.
Choć żaden z tych argumentów nie ogranicza definitywnie potencjału Facebooka jako wielkiej platformy reklamowej, każdy z nich sugeruje, by inwestorzy zachowali ostrożność.
Rozważmy przykład General Motors. Koncern...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta