Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

Publicystyka warta miliony

29 maja 2012 | Pierwsza strona | ML
Anna Kalczyńska-Maciejowska -14,8  mln zł - Dzień na żywo (TVN 24)
źródło: TVN 24
Anna Kalczyńska-Maciejowska -14,8 mln zł - Dzień na żywo (TVN 24)
Tomasz Sianecki, Grzegorz Miecugow - 8,0  mln zł Szkło  kontaktowe (TVN 24)
autor zdjęcia: Darek Golik
źródło: Fotorzepa
Tomasz Sianecki, Grzegorz Miecugow - 8,0 mln zł Szkło kontaktowe (TVN 24)
Tomasz Lis - 4,8  mln zł Tomasz Lis  na żywo (TVP 2)
autor zdjęcia: Jerzy Dudek
źródło: Fotorzepa
Tomasz Lis - 4,8 mln zł Tomasz Lis na żywo (TVP 2)
Elżbieta Jaworowicz - 4,7  mln zł Sprawa dla reportera (TVP 1)
autor zdjęcia: Sławomir Mielnik
źródło: Fotorzepa
Elżbieta Jaworowicz - 4,7 mln zł Sprawa dla reportera (TVP 1)

W pierwszej dziesiątce programów publicystycznych, które cennikowo z reklam najwięcej zarobiły w I kwartale, aż siedem pokazywanych jest w TVN 24. – TVN potrafi dbać o wizerunek – mówi dr Łukasz Szurmiński, medioznawca z Instytutu Dziennikarstwa UW. W rankingu przygotowanym przez PanMedia Western w czołówce nie ma prowadzących programy w Polsat News i TVP Info, choć ta druga stacja ma większy zasięg od TVN 24 .     —ele

POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Wydanie: 9244

Wydanie: 9244

Spis treści
Zamów abonament