Słabsze nastroje w reklamie
Światowy indeks optymizmu w reklamie niebezpiecznie obniżył się do neutralnego poziomu, a w Polsce kolejne domy mediowe prognozują spadki wydatków na reklamę w 2012 r.
Jeszcze w kwietniu indeks WARC, który pokazuje, czy firmy będą skłonne zwiększać wydatki na reklamę, sięgał 53,7 punktów. Ale ostatnie wyniki mówią już o 50,3 pkt. – Wynik powyżej 50 pkt oznacza nastroje pozytywne, a poniżej – negatywne – zaznaczają autorzy raportu. – W sytuacji, gdy strefa euro...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta