Reklama ciągnie za gwiazdami
Programy TVN 24 zdobywają największe budżety reklamowe spośród wszystkich telewizyjnych produkcji informacyjnych i publicystycznych
Najwyższe wpływy reklamowe wśród prowadzących programy publicystyczne – 14,8 mln zł (cennikowo, czyli bez odliczenia rabatów, jakie stacja przyznaje reklamodawcom) – przyciągnęli w I kwartale prowadzący program „Dzień na żywo": Anna Kalczyńska, Michał Cholewiński, Krzysztof Górlicki i Igor Sokołowski – wynika z najnowszego podsumowania domu mediowego PanMedia Western.
Zestawienie to zdominowała TVN 24. W pierwszej dziesiątce programów o najwyższych przychodach aż siedem to pozycje pokazywane w tej stacji tematycznej docierającej do znacznie mniejszej widowni niż „duży" TVN, Polsat, TVP 1 i TVP 2. – To oczywiście w dużej mierze skutek profilu tego kanału, który nadaje najwięcej publicystyki, ale wynika to także z dobrej kondycji tej stacji – mówi Michał Bakalarczyk, media planner z PanMedia Western. Według danych badającego telewizyjną widownię instytutu Nielsen Audience Measurement TVN 24 w I kwartale miała najwyższy udział w ogólnopolskim rynku oglądalności wśród stacji tematycznych nadawanych wyłącznie satelitarnie: sięgał on 3,1 proc.
TVN 24 ma wprawdzie konkurencję: Polsat News oraz TVP Info, ale z ich oferty programowej jako pierwszy w zestawieniu dopiero...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta