Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklama ciągnie za gwiazdami

29 maja 2012 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
W pierwszej dziesiątce gwiazd publicystyki najwięcej zarabiających dla stacji znaleźli się  też Elżbieta Jaworowicz i jej „Sprawa dla reportera” w TVP 1, Monika Olejnik i „Kropka nad i”  oraz Bogdan Rymanowski i jego „Kawa na ławę” w TVN 24
autor zdjęcia: Radek Pasterski
źródło: Fotorzepa
W pierwszej dziesiątce gwiazd publicystyki najwięcej zarabiających dla stacji znaleźli się też Elżbieta Jaworowicz i jej „Sprawa dla reportera” w TVP 1, Monika Olejnik i „Kropka nad i” oraz Bogdan Rymanowski i jego „Kawa na ławę” w TVN 24
Monika Olejnik - „Kropka nad i”
autor zdjęcia: Sławomir Mielnik
źródło: Fotorzepa
Monika Olejnik - „Kropka nad i”
Bogdan Rymanowski -„Kawa na ławę”
autor zdjęcia: Rafał Guz
źródło: Fotorzepa
Bogdan Rymanowski -„Kawa na ławę”

Programy TVN 24 zdobywają największe budżety reklamowe spośród wszystkich telewizyjnych produkcji informacyjnych i publicystycznych

Najwyższe wpływy reklamowe wśród prowadzących programy publicystyczne – 14,8 mln zł (cennikowo, czyli bez odliczenia rabatów, jakie stacja przyznaje reklamodawcom) – przyciągnęli w I kwartale prowadzący program „Dzień na żywo": Anna Kalczyńska, Michał Cholewiński, Krzysztof Górlicki i Igor Sokołowski – wynika z najnowszego podsumowania domu mediowego PanMedia Western.

Zestawienie to zdominowała TVN 24. W pierwszej dziesiątce programów o najwyższych przychodach aż siedem to pozycje pokazywane w tej stacji tematycznej docierającej do znacznie mniejszej widowni niż „duży" TVN, Polsat, TVP 1 i TVP 2. – To oczywiście w dużej mierze skutek profilu tego kanału, który nadaje najwięcej publicystyki, ale wynika to także z dobrej kondycji tej stacji – mówi Michał Bakalarczyk, media planner z PanMedia Western. Według danych badającego telewizyjną widownię instytutu Nielsen Audience Measurement TVN 24 w I kwartale miała najwyższy udział w ogólnopolskim rynku oglądalności wśród stacji tematycznych nadawanych wyłącznie satelitarnie: sięgał on 3,1 proc.

TVN 24 ma wprawdzie konkurencję: Polsat News oraz TVP Info, ale z ich oferty programowej jako pierwszy w zestawieniu dopiero...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9244

Wydanie: 9244

Spis treści
Zamów abonament