Orange: na fali Euro 2012
Grupa TP otwiera ostatnią fazę projektu zmiany marki
W lipcu skończy się rebranding Telekomunikacji Polskiej na Orange. Dziś mijają dwa miesiące od decyzji zarządu w tej sprawie i projekt wchodzi w ostatnią fazę: fazę Euro 2012.
– Chcemy wejść na tę falę i razem z nią się wznosić – mówi Paweł Patkowski, dyrektor marki, mediów i komunikacji w grupie TP. Ujawnia, że grupa zdecydowała się wykupić czas antenowy przy transmisji meczów z udziałem polskiej drużyny, choć ceny, jakich oczekuje emitująca je TVP, są wysokie, nawet trzy razy wyższe niż w porównywalnych okresach. Jak jednak mówi Patkowski, sponsor...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta