Reklama w stagnacji w przyszłym roku
Giełdowi analitycy są podzieleni w sprawie możliwego obrotu spraw na rynku reklamy w 2013 r. Najbardziej optymistyczne prognozy zakładają poprawę w jego drugiej połowie
Prognozy dotyczące przyszłorocznej dynamiki rynku reklamy wahają się od -3 proc. do 3 proc. na plusie (patrz: wykres). Szacunki na ten rok są gorsze, bo bez wyjątku zakładają, że rynek się skurczy. – Myślę, że po tym, co ogłosiły Agora i TVN, w tym roku należy się spodziewać wysokiego jednocyfrowego spadku całego rynku reklamy – czyli o 6–9 proc. Bardzo trudno w takiej sytuacji prognozować sytuację w przyszłym. Więcej będzie można powiedzieć około października, gdy już ruszy jesienny sezon w telewizji, ale wstępnie można mówić...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta