Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Marketing, zarządzanie, finanse, ale nie tylko

07 grudnia 1996 | Raporty | TŚ

Książki z rekomendacją

Marketing, zarządzanie, finanse, ale nie tylko

"Rzeczpospolita" po raz trzeci przedstawia państwu książki dla biznesmenów. W poprzednich edycjach rekomendowali je na naszych łamach naukowcy i praktycy. Prezentowaliśmy też pozycje zalecane w USA studentom MBA. Dziś swe typy prezentują przedstawiciele wydawców.

To, że biznesmen powinien przez cały czas się rozwijać, nie ulega chyba żadnej wątpliwości. Rozwój ten może, a w opinii wielu powinien, następować także poprzez lekturę. Doskonale wiemy, że nawet najlepiej zorganizowany człowiek biznesu ma mało czasu dla siebie. Stąd prosząc naszych ekspertów o polecenie książek zawsze stawialiśmy wymóg, by były to "lektury obowiązkowe".

W tabeli 1 przypominamy książki polecane w poprzednich edycjach przez naukowców, a w tabeli 2 -- przez biznesmenów. Tabela 3, to sporządzony przez "Rz" ranking najlepiej sprzedających się w ostatnim roku książek ekonomicznych i biznesowych. Ranking opracowaliśmy na podstawie publikowanych przez "Businessman Magazine" comiesięcznych zestawień literatury dla biznesu. Tabela 4 zawiera książki polecane przez wydawców.

Reklama, szeroko pojęty marketing i kształtowanie wizerunku firmy w mediach, to w opinii wydawców książek bardzo ważny element wiedzy, którą...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 933

Spis treści

Świat

Zamów abonament