Marketing, zarządzanie, finanse, ale nie tylko
Książki z rekomendacją
Marketing, zarządzanie, finanse, ale nie tylko
"Rzeczpospolita" po raz trzeci przedstawia państwu książki dla biznesmenów. W poprzednich edycjach rekomendowali je na naszych łamach naukowcy i praktycy. Prezentowaliśmy też pozycje zalecane w USA studentom MBA. Dziś swe typy prezentują przedstawiciele wydawców.
To, że biznesmen powinien przez cały czas się rozwijać, nie ulega chyba żadnej wątpliwości. Rozwój ten może, a w opinii wielu powinien, następować także poprzez lekturę. Doskonale wiemy, że nawet najlepiej zorganizowany człowiek biznesu ma mało czasu dla siebie. Stąd prosząc naszych ekspertów o polecenie książek zawsze stawialiśmy wymóg, by były to "lektury obowiązkowe".
W tabeli 1 przypominamy książki polecane w poprzednich edycjach przez naukowców, a w tabeli 2 -- przez biznesmenów. Tabela 3, to sporządzony przez "Rz" ranking najlepiej sprzedających się w ostatnim roku książek ekonomicznych i biznesowych. Ranking opracowaliśmy na podstawie publikowanych przez "Businessman Magazine" comiesięcznych zestawień literatury dla biznesu. Tabela 4 zawiera książki polecane przez wydawców.
Reklama, szeroko pojęty marketing i kształtowanie wizerunku firmy w mediach, to w opinii wydawców książek bardzo ważny element wiedzy, którą...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta