Wojsko promuje się dzięki grom
Armia, której zaczyna brakować żołnierzy, sięga po nowe sposoby promocji. GROM wystąpi w grze komputerowej
Żołnierze najsłynniejszej polskiej jednostki specjalnej wystąpią w grze „Medal of honor. Warfighter". Pojawią się w niej obok innych jednostek tego typu, m.in. brytyjskiego SAS, amerykańskiej Navy Seals i Delty, namówionych do tego przez amerykańskiego producenta gier firmę Electronic Arts.
Zgodę na wykorzystanie wizerunku jednostki wydało MON. - W ten sposób chcemy promować Wojsko Polskie, którego częścią...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta