CSR to nie fanaberia, ale konieczność
Dbanie o społeczeństwo i branie odpowiedzialności za środowisko pomaga budować zaufanie klientów. Ale może przynieść również wymierne korzyści finansowe
Do takiej konkluzji doszli uczestnicy debaty o tym, czy CSR, czyli biznes odpowiedzialny społecznie, jest konieczny. Ludwik Sobolewski, prezes warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych, podkreślił, że CSR to nie jest ekstrawagancja w wykonaniu firm, które podchodzą poważnie do swojego zaangażowania w problemy środowiska i społeczeństwa. – Takie oczekiwania wobec nich mają inwestorzy dostarczający im kapitał, który pozwala im się rozwijać – mówił Ludwik Sobolewski.
Podał przykład Afryki Południowej, gdzie rząd...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta