Etyczna przynęta na młodych
Polacy wyżej cenią dbałość firmy o pracowników niż jej zaangażowanie w społeczne akcje
Dziewięciu na dziesięciu polskich studentów twierdzi, że przy wyborze pracodawcy ważne byłyby dla nich etyczne standardy firmy i jej społeczna odpowiedzialność, a prawie ośmiu na dziesięciu zwraca uwagę na jej odpowiedzialność względem środowiska naturalnego. Tak wynika z badania związku pomiędzy proekologicznymi postawami młodych Polaków a ich oczekiwaniami wobec pracodawcy. We wrześniu tego roku na zlecenie firmy Henkel zrealizował je na próbie tysiąca młodych ludzi TNS Polska.
Atut dla studenta
Podobnie jak w badaniach ogółu Polaków, także to dotyczące młodych ludzi potwierdziło, że firma społecznie odpowiedzialna kojarzy się przede wszystkim z odpowiedzialnością wobec pracowników. W sondażu Henkla ta dbałość...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta