Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Między reklamami a Szekspirem

11 grudnia 1996 | Kultura | BH

Między reklamami a Szekspirem

Rozmowa z Richardem Loncrainem, reżyserem "Ryszarda III"

Przez całe lata był pan związany z brytyjską telewizją, chętnie realizuje pan telewizyjne reklamy. Dlaczego tak rzadko staje pan za kamerą, aby kręcić filmy fabularne?

Na początku kariery postanowiłem, że będę kręcił filmy tylko wtedy, gdy jakiś temat naprawdę mnie zafascynuje. A to nie zdarza się często. Dlatego na co dzień zarabiam na życie kręcąc reklamówki. Ale nie traktuję tej pracy jak chałtury. To poważne zajęcie. W Anglii mamy znakomitych scenarzystów, zdarzają się reklamy, które są małymi dziełkami, ze swoją logiką, początkiem środkiem i zakończeniem. Pracując nad nimi ciągle się uczę. Przede wszystkim tego, jak opowiedzieć skomplikowaną historię w bardzo...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 937

Spis treści
Zamów abonament