Polskie do wymiany
Na jakich kołach na Zachód
Polskie do wymiany
Za dwa lata na tory krajów Europy Zachodniej nie będą dopuszczone wagony towarowe z kołami, które mają obręcze, a tylko tzw. monobloki -- koła używane w wagonach kolei Unii Europejskiej. Oznacza to, że PKP i inni przewoźnicy kolejowi w Polsce, którzy eksploatują tabor wyłącznie z kołami obręczowanymi, będą musieli je dostosować do nowych norm, kupić nowe zestawy kołowe albo wagony towarowe z Polski nie będą wpuszczane na tory kolei UE. Wszystkich przewoźników będzie to kosztowało ok. 450 mln złotych.
Nowa instrukcja RIV -- określająca zasady...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta