Z logo łatwiej o promocję wódki
Polish Vodka Association opracowało logo, które ma wyróżniać nasz narodowy trunek na rynku. Chce go w ten sposób wypromować w kraju i za granicą.
– Dzięki tradycyjnej recepturze opartej na krajowych ziemniakach i zbożach polska wódka może wkrótce stać się na świecie tak rozpoznawalną marką, jak szkocka whisky czy francuski koniak – uważa Andrzej Szumowski, prezes Polish Vodka Association (PVA).
Nowa definicja polskiej wódki zacznie obowiązywać 13 stycznia 2013 r. Nazwą „polska wódka" (lub też jej angielskim odpowiednikiem: Polish vodka) firmy będę mogły posługiwać się tylko wówczas,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta