Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Tłumy chcą oglądać naszego „Wiedźmina 3”

13 czerwca 2013 | Ekonomia | Dariusz Wolak
Dwie części gry  z przygodami „Wiedźmina” kupiło już 5 mln fanów
źródło: CD Projekt
Dwie części gry z przygodami „Wiedźmina” kupiło już 5 mln fanów

Nowa gra CD Projektu to najdroższa produkcja w historii branży w Polsce.

Polscy producenci gier komputerowych po raz kolejny pokazali, że ich tytuły należą do światowej czołówki. Kolejki chętnych ustawiające się, żeby obejrzeć prezentowane na trwających w Los Angeles targach E3 (największa na świecie impreza branżowa) produkcje, nie pozostawiają wątpliwości, że pozycje znad Wisły podbiły serca fanów.

Mocna reprezentacja

Wśród polskich firm brylują Techland, City Interactive i CD Projekt.  Pierwsza pokazuje „Hellride" i „Dying Light". Wrocławskie studio postawiło na zombi i odniosło światowy sukces już dzięki poprzedniej grze. – „Dead Island" w dwa lata od premiery kupiło już 6 mln fanów – zdradza Paweł Marchewka, prezes i główny udziałowiec Techlandu. Tytuł jest więc najpopularniejszą polską produkcją w historii.

Techland duże nadzieje wiąże z „Dying Light", który dla laika...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9560

Wydanie: 9560

Spis treści
Zamów abonament