Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wpływy z reklamy kontekstowej rosną szybciej niż rynek

13 czerwca 2013 | Ekonomia | ML
Rynek rośnie
źródło: Rzeczpospolita
Rynek rośnie

Z szacunków sieci Adkontekst wynika, że w ubiegłym roku rynek reklamy kontekstowej wzrósł o 29 proc. i sięgnął 
207 mln zł.

Reklama kontekstowa przyniosła więc już 27 proc. wydatków na reklamę wykorzystującą w sieci mechanizmy wyszukiwarek (SEM) i niecałe 10 proc. (9,44 proc.) wszystkich wydatków na reklamę w sieci. IAB Polska oszacował, że w 2012 r. wyniosły one 2,2 mld zł (patrz: wykres).

– Badani pozytywnie oceniają efektywność reklamy w sieciach kontekstowych. W 2012 r. ROI  (zwrot z inwestycji – red.) wzrósł średnio o 8,1 proc. To dobry znak dla sieci kontekstowych i wyraźny sygnał, że mediaplanerzy doceniają...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9560

Wydanie: 9560

Spis treści
Zamów abonament