Czy pasażer ma zasłaniać reklamę
Obiecanych warszawiakom nowych wiat przystankowych wciąż nie ma. Trwa spór o długość ławeczek.
Choć w listopadzie poprzedniego roku Zarząd Transportu Miejskiego ogłosił, że przetarg na ustawienie w stolicy nowych wiat przystankowych został rozstrzygnięty, do dzisiaj na ulicach Warszawy nie pojawiła się ani jedna nowa wiata.
Kosztem wygody?
ZTM zdecydował, że firma, która zajmie się wymianą i utrzymaniem nowych 1580 przystanków, zostanie wyłoniona w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego. To oznacza, że miasto nic nie zapłaci za ustawienie wiat, za to prywatna firma będzie mogła umieścić na nich nośniki reklamowe.
W stolicy ma stanąć 1580 nowych wiat przystankowych z reklamami
Jak informuje Bartosz Milczarczyk, rzecznik warszawskiego ratusza, oferty wybrano na podstawie trzech kryteriów: długości trwania koncesji (czyli jak długo inwestor będzie zarządzał wiatami i czerpał korzyści z powierzchni...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta