Wręczenie próbki powinno zachęcić do zakupu
Jeśli przekazanie wybranym odbiorcom pełnowartościowego egzemplarza książki czy czasopisma jest nieodłącznym elementem akcji zmierzającej do ich popularyzowania, to tego rodzaju strategia marketingowa wydawcy pozwoli na uznanie egzemplarzy książek i czasopism za próbki i tym samym umożliwi ich wyłączenie z opodatkowania VAT
- Jesteśmy wydawcą książek i czasopism specjalistycznych z dziedziny medycyny. Jednym z działań marketingowych związanych z pozyskiwaniem nowych odbiorców oraz rozpowszechnianiem poszczególnych tytułów jest dla nas nieodpłatne przekazywanie egzemplarzy czasopism wybranym lekarzom (np. podczas specjalistycznych konferencji i sympozjów) lub towarzystwom naukowym (władze towarzystwa przekazują je następnie swoim członkom). Podobne działania są podejmowane przy promocji nowo wydawanych książek z zakresu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta