Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wręczenie próbki powinno zachęcić do zakupu

23 sierpnia 2013 | Prawo i praktyka | Agata Łapińska

Jeśli przekazanie wybranym odbiorcom pełnowartościowego egzemplarza książki czy czasopisma jest nieodłącznym elementem akcji zmierzającej do ich popularyzowania, to tego rodzaju strategia marketingowa wydawcy pozwoli na uznanie egzemplarzy książek i czasopism za próbki i tym samym umożliwi ich wyłączenie z opodatkowania VAT

- Jesteśmy wydawcą książek i czasopism specjalistycznych z dziedziny medycyny. Jednym z działań marketingowych związanych z pozyskiwaniem nowych odbiorców oraz rozpowszechnianiem poszczególnych tytułów jest dla nas nieodpłatne przekazywanie egzemplarzy czasopism wybranym lekarzom (np. podczas specjalistycznych konferencji i sympozjów) lub towarzystwom naukowym (władze towarzystwa przekazują je następnie swoim członkom). Podobne działania są podejmowane przy promocji nowo wydawanych książek z zakresu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 9620

Spis treści

Moje Podróże

Zamów abonament