Platforma nC+ straciła ok. 200 tysięcy klientów
Na koniec I półrocza miała 2,3 mln abonentów – podał TVN i zapowiedział inwestowanie w cyfrowe kanały naziemne.
Przy okazji raportowania wyników finansowych za II kwartał TVN podał w końcu wyniki platformy nC+, w której ma udziały wspólnie z Grupą Canal+ i Liberty Global. Na koniec czerwca nC+ miało 2,3 mln abonentów, jej średni przychód z jednego jej abonenta wynosił 63,4 zł, a całkowite przychody platformy sięgnęły 1,14 mld zł.
EBITDA (zysk przed opodatkowaniem i amortyzacji) platformy wynosiła w I półroczu 200 mln zł, co zdaniem analityków jest imponującym wynikiem. Udział TVN w stracie nC+ wyniósł 4,7 mln zł. Koszty platformy związane z jej restrukturyzacją w I półroczu sięgnęły 66 mln zł. John Driscoll, członek zarządu TVN odpowiedzialny za finanse, przestrzegał, by nie zakładać podobnych, jak w I półroczu wyników nC+ także w II półroczu 2013. – W II półroczu nC+ także wykaże jakieś koszty, ale trudno mi dziś powiedzieć jakie – mówił.
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta