Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Aktor w reklamie nie zagra profesora

23 sierpnia 2013 | Prawo | Łukasz Kuligowski

KONSUMENCI. Naruszeniem zbiorowych interesów konsumentów jest sugerowanie widzom, że osoba rekomendująca produkt jest lekarzem lub naukowcem.

Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uznał, że reklama, w której pojawia się fałszywy lekarz, wprowadza konsumentów w błąd. Tym samym SOKiK podtrzymał decyzję prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o nałożeniu na spółkę kary w wysokości ponad 80 tys. zł za naruszenie zbiorowych interesów konsumentów.

Skargę do SOKiK spółka złożyła, bo nie zgadzała się z prezesem UOKiK, iż reklama jej produktów wprowadzała w błąd konsumentów. W spocie promującym suplement diety NeoMag Cardio profesor i specjalista od spraw kondycji serca w rozmowie z dziennikarką w studiu telewizyjnym...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 9620

Spis treści

Moje Podróże

Zamów abonament