Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polacy bojkotują firmy jedynie w Internecie

09 stycznia 2014 | Ekonomia i Rozwój
Spółka poprawia rezultaty, ale na tle światowej konkurencji pod względem optymalizacji podatkowej ma nad czym pracować.
źródło: Rzeczpospolita
Spółka poprawia rezultaty, ale na tle światowej konkurencji pod względem optymalizacji podatkowej ma nad czym pracować.

Handel | Odzieżowe LPP znalazło się pod ostrzałem internautów, ale efekty dotychczasowych protestów konsumentów są mizerne.

Piotr mazurkiewicz maciej Rudke

Internauci oprotestowali LPP po tym, jak odzieżowa firma przeniosła swoje marki do spółek zarejestrowanych na Cyprze i w Zjednoczonych Emiratach Arabskich (m.in. z powodu optymalizacji podatkowej). – Z naszego punktu widzenia kluczowe jest zachowanie klientów w naszych sklepach, a nie stosunkowo niewielkiej grupy internautów. Nie sądzę, aby obecna sytuacja miała duże znaczenie, bo wyraźna większość negatywnie wypowiadających się internautów podkreśla, że nie jest naszymi klientami – mówi Dariusz Pachla, wiceprezes LPP.

Wybiórcze oburzenie

Rozgniewani internauci skupili się na LPP, ale zabieg gdańskiej firmy nie jest niczym wyjątkowym. Do zewnętrznych spółek wyprowadzone są także takie znaki towarowe, jak np....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9733

Wydanie: 9733

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament