Sony chce TV, Netflix testuje nowości
Swoją usługę telewizyjną Sony chce umieścić w chmurze. Netflix w tym czasie testuje usługę podobną do tej znanej klientom tradycyjnej płatnej telewizji jako multiroom.
Rynek telewizyjny zaczyna się wymykać jakimkolwiek definicjom. Jak dokładnie ma wyglądać nowy serwis telewizyjny, Sony trudno nawet na razie określić. To, co właśnie zapowiedział koncern na targach CES w Las Vegas, nie pozostawia wątpliwości tylko co do tego, że chce dostarczać widzom zarówno materiały nadawane na żywo, jak i na żądanie oraz że usługa ma działać w modnej „chmurze". To ma umożliwić korzystanie z niej z poziomu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta