Konkurencja nie obniża cen
Koniunktura w handlu
Konkurencja nie obniża cen
Od 1993 roku koniunktura w handlu permanentnie poprawia się. Świadczy o tym lepsza kondycja finansowa przedsiębiorstw, rosnące zakupy od dostawców krajowych i zagranicznych oraz ilość sprzedawanych towarów. Bardzo powoli natomiast zmniejszają się oczekiwania inflacyjne w handlu -- wynika z dwunastej już edycji badań Instytutu Rozwoju Gospodarczego SGH.
Ostatnia edycja badań pokazująca sytuację w handlu między sierpniem a październikiem ub. roku świadczy o pozytywnych odczuciach przedsiębiorstw handlowych. Spośród 370 badanych firm 47 proc. uznało, że ich sytuacja ogólna w tym czasie poprawiła się. Zdaniem 38 proc. -- nic się nie zmieniło, a 14...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)