Browar Amber zaleje rynek nowymi piwami
alkohol | Firmy regionalne nie chcą zostać w tyle za warzelniami rzemieślniczymi.
Beata Drewnowska
– Wprowadzamy nową linię piw pod marką Po Godzinach – zapowiada Marek Skrętny, dyrektor ds. marketingu Browaru Amber, znanego m.in. dzięki piwu Żywe. – Będziemy oferować limitowane edycje różnych stylów piwnych. Każda z nich będzie liczyła tylko 200 hektolitrów i pojawi się na rynku tylko raz.
Pierwszy jest koźlak pszeniczny. Trafi do sklepów oraz do coraz popularniejszych w Polsce barów typu multitap, oferujących sporą i często zmienianą gamę piw sprzedawanych z kegów.
– W tym roku chcielibyśmy wprowadzić na rynek co najmniej trzy limitowane edycje piw – mówi Skrętny.
Konkurencja rośnie
Nowe trunki Browaru Amber to odpowiedź na kolejny już etap rewolucji na polskim rynku piwa....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta